Arkitekturprisen 2017: Fire Norconsultprosjekter nominert

06. juli 2017

Norconsult har hatt ulike roller i prosjektene Skansemyren barnehage i Bergen, Romsdalsmuseet i Molde, Sentralen i Oslo og Smestad Gjenbruksstasjon i Oslo. Alle er nominert til Arkitekturprisen 2017.

Arkitekturprisen 2017: Fire Norconsultprosjekter nominert
Romsdalsmuseet er et av prosjektene nominert til Arkitekturprisen 2017. Norconsult var rådgiver på flere fag.

Arkitekturprisen 2017 er et samarbeid mellom Norske arkitekters landsforbund (NAL), Norske interiørarkitekters og møbeldesigneres landsforening (NIL) og Norske landskapsarkitekters forening (NLA). Prisen deles ut for andre gang 21. september 2017. Prisen skiller seg fra andre priser ved at den ikke har en oppnevnt jury, men baserer seg på et bredt engasjement i bransjen.

Stem frem din favoritt
I slutten av august vil alle medlemmer i NAL, NIL og NLA motta en e-post med en personlig lenke til avstemning. Da kan man stemme frem sitt favorittprosjekt til Arkitekturprisen 2017 blant de 20 prosjektene som er med i finalen. Prosjektet med flest stemmer vinner.

Les mer om de fire Norconsultprosjektene: