Norconsult stolt samarbeidspartner med Citykonferansen Nord

04. oktober 2017

– Citykonferansen er en av de viktigste møteplassene for eiendomsbransjen. Arrangementet åpner for gode diskusjoner rundt nye trender og utfordringer i eiendomsbransjen, som smart og bærekraftig byutvikling. Citykonferansen egner seg dessuten godt for nettverksbygging, og vi møter flere av våre viktigste kunder der. Vi ser frem til å være samarbeidspartner ved årets arrangement, sier kontorleder i Bodø, Mona Ågnes.

Norconsult stolt samarbeidspartner med Citykonferansen Nord
Mona Ågnes, kontorleder Norconsult i Bodø.

Norconsult er Norges største og en av de ledende tverrfaglige rådgiverbedriftene i Norden. Selskapet har totalt 3 200 medarbeidere og over 93 kontorer i Norge og Internasjonalt. I Nord sysselsetter Norconsult drøyt 220 medarbeidere. Selskapet er blant annet en at de største leverandørene av tjenester innenfor bygg- og eiendom og infrastruktur i region Nord, og har en viktig rolle i utvikling av nye byutviklingsprosjekter, fra planarbeider til gjennomføring.

Om Citykonferansen

I 2017 arrangeres Citykonferansen Nord for tredje gang. Citykonferansen er en sentral nettverksarena som samler bransjens ledere og beslutningstakere til konferanse, middag og utdeling av Cityprisen.

Se fullt program her.